Najnowsze Wpisy

1 nota Komentarze (0)
13. grudnia 2003 19:34:00
linkologia.pl spis.pl

no coz...od czego by mozna zaczac pierwsza notke?

no ok.moze od tego ze moja siostra sie dzis wyprowadzila:(sama bede jezdzic do budy;(

no ale trudno taki los a*******(Sława wiesz o co jedzie:D)pilnuj interesu...

ah i jeszcze jedna sprawa-jak jutro jakis babochlon odwazy sie przyjsc do szkoly to zglanujemy no i oczywiscie kastet tez bedzie w ruchu:P ewentualnie popiescimy ich jeszcze pieszczochem:)

a poki co koncze ta notkiem

pam

rententen : :

Archiwum

Kalendarz

pn wt sr cz pt so nd
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930311234

Ksiega gości

Księga gości

Kategorie postow

Brak kategorii

myszka87 | imigrant | black-cat | sinya | dsr | Mailing